Sunday, June 15, 2014

SNOWPHYLL: Kombinasi Terbaik Untuk Sihat Dan Kurus

Produk SNOWPHYLL Phytosience
SNOWPHYLL atau Snow Algae Chlorophyll merupakan makanan tambahan kesihatan terkini teknologi SWISS untuk membekalkan nutrien serta membantu menyahtoksik dalam badan. Ramuan untuk sihat dan panjang umur hasil daripada penemuan terkini serbuk salji alga merah berkualiti tinggi oleh saintis Mibelle.

Selain 2SLLIM, Syarikat Phytoscience telah memperkenalkan produk SNOWPHYLL untuk membantu anda mencapai matlamat pengurusan berat badan yang berkesan. Gabungan kedua-dua produk ini beserta pengambilan Double Stemcell secara konsisten pastinya memberikan anda pilihan terbaik dalam aspek penjagaan kesihatan, pengurusan berat badan serta kecantikan diri dan awet muda.

Khasiat Utama SNOWPHYLL Phytoscience

Anti-Karsinogenik
Snow Algae Chlorophyll melindungi terhadap hos karsinogen yang boleh didapati di dalam makanan yang berkulat-sarat seperti kacang dan bijirin, bahan toksin dari daging masak dan karsinogen jangkitan-udara (dari pencemaran). Ia menghalang metabolisma bahan kimia yang merbahaya di dalam badan kami yang dikenali sebagai pro-karsinogen yang akan merosakkan DNA kami. 

Kajian-kajian yang diterbitkan di dalam jurnal Carcinogenesis and Food and Chemical Toxicology secara jelasnya menunjukkan yang klorofil dapat menghalang karsinogenesis- dan kajian lanjutan turut menunjukkan klorofil adalah pencegah penyakit barah. Ahli kaji di Oregon State University turut membuat kesimpulan: “ Pada…kadar penyakit barah yang releven kepada manusia, klorofil adalah pelindung yang amat kuat” Kesan yang hebat dengan kombinasi Snow Algae tulen.

Anti-oksidan & Anti-radang
Mengandungi kandungan tinggi Vitamin A, C dan E, Snow Algae Chlorophyll mempunyai kapasiti anti-oksidan yang kuat dan turut membantu mengurangkan radang.

Pengikat Logam Berat
Snow Algae chlorophyll adalah salah satu pengikat semula jadi yang penting. Keupayaannya untuk mengikat dan membuang toksik logam berat seperti merkuri membuatnya penyembuh yang terkuat! Saya akan membuang empat tampalan merkuri pada gigi saya dan sudah pasti saya akan mengambil BANYAK klorofil selepas prosedur tersebut

Mengubati Nafas Berbau
Ini merupakan bonus dan amat berkesan! Snow Algae Chlorophyll mempunyai dwi-tindakan mengubati nafas berbau. Pertama sebagai pewangi, ia dapat membuang bau busuk mulut dan kerongkong, tetapi yang kedua (yang lebih penting), ia mempromosi kesihatan sistem penghadaman yang merupakan sebab utama nafas berbau.

Penyembuhan Luka & Antiseptik
Walaupun Snow Algae chlorophyll sebenarnya tidak mempunyai sifat antiseptik secara tersendiri, namun secara ajaibnya, ia MEMPUNYAI keupayaan untuk membantu tisu badan untuk membunuh kuman. Dengan menguatkan tisu, ia meningkatkan daya tahan sel terhadap penyakit dan pada masa yang sama, mencegah pertumbuhan bakteria! Kajian turut mencadangkan klorofil dapat membantu dalam penyembuhan luka dan pencegahan jangkitan semula.

Penghantaran Magnesium Secara Pantas
Snow Algae chlorophyll kaya dengan magnesium, iaitu sejenis mineral yang beralkali tinggi dan justeru pengambilan makanan yang kaya dengan klorofil akan memberi kesan alkali tinggi kepada badan. Magnesium adalah sangat penting kerana ia dapat membantu menghantar oksigen yang amat diperlukan kepada sel-sel dan tisu-tisu, pembentukan tulang, saraf dan fungsi otot-TAMBAHAN PULA-magnesium adalah kritikal untuk sistem kardiovaskular , sistem penghadaman, sistem saraf, otot, ginjal, hati dan kelenjar-perembes hormon serta otak di mana semua organ-organ ini bergantung kepada magnesium untuk fungsi metabolik.

Mengandungi vitamin K, C, asid folik, besi, kalsium, protein
Semua ini adalah penting untuk pembinaan dan pembaikan sel darah merah serta merangsangkan sistem imunasi badan.

Maklumat Produk

SNOWPHYLL diperbuat dalam bentuk serbuk sebagai minuman kesihatan tambahan. Tinggi dan kaya kandungan klorofil serta berkualiti tinggi. Mendapat pengiktirafan antarabangsa iaitu "Hadiah Inovasi BSB 2004" diatas penemuan dan khasiatnya yang unik.
Kuantiti - 15 Sachet/ pek
Kandungan Setiap Sachet - 3000 mg.
Harga Pasaran - RM135/ pek
Kegunaan - 1 atau 2 Sachet sehari.

Cara Pemakanan 

Hendaklah dibancuh dengan dengan segelas air sejuk atau suam samada waktu pagi atau malam hari. Kesan awal anda boleh lihat najis yang sedikit bewarna kehijauan. Sebelum keseluruhan pembersihan berlaku, badan biasanya gagal menyerap semua kebaikan klorofil maka yang berlebihan akan dikumuhkan. Apabila bahan toksin telah dinyahkan, penyerapan akan bertambah baik dan najis tidak akan kelihatan hijau. Ini bermakna badan anda sedia untuk menyerap semua nutrien Snow Algae chlorophyll.

Selain itu antara tanda-tanda kesan tindakbalas bagi sesetengah orang mungkin akan mengalami ketidakselesaan seperti kerongkong kering, sakit kepala, deman dan haus selepas meminum klorofil berkepekatan tinggi.

Semua ini adalah reaksi positif selepas meminum SNOWPHYLL kesan daripada fungsi pembersihan. Selepas itu anda akan kembali rasa bersemangat tinggi dan bertenaga. Untuk mempercepatkan kesan pembersihan, anda boleh meminum air yang banyak atau bermula dengan dos yang lebih rendah dan kemudiannya menambahkan pengambilan secara beransur-ansur supaya badan anda dapat menyesuaikan diri terhadap perubahan.

Popular Posts