Sunday, June 15, 2014

Kenapa Anda Perlukan 2SLLIM Untuk Kurus

Selain khasiatnya yang terbukti berkesan serta mudah digunakan, terdapat 8 sebab utama kenapa anda perlukan 2SLLIM untuk membantu kuruskan badan atau mengurangkan berat badan anda.

Selamat, semulajadi dan tidak akan membentuk tabiat
Ramuan utama 2 SLLIM iaitu Super Citrimax telah memperolehi taraf GRAS yang disahkan oleh Kumpulan Burdock, pakar toksikologi utama di Amerika Syarikat  dalam menilai keselamatan bahan-bahan makanan dan minuman. Profil keselamatan yang komprehensif yang telah ditubuhkan ini menunjukkan margin keselamatannya yang luas untuk kegunaan manusia.

Meningkatkan Serotonin
Membantu meningkatkan tahap plasma Serotonin yang berkaitan dengan pengurangan pengambilan makanan dan pengurangan berat badan. Mekanisme ini akan memastikan badan kita tidak mengalami masalah kenaikan mendadah selepas berhenti mengambil produk 2SLLIM.

Tidak perlu diet khas atau senaman rutin
2SLLIM membantu untuk mencapai berat badan yang sihat sambil mengurangkan selera makan dan membakar lemak badan, maka diet atau senaman rutin adalah tidak diperlukan. Kajian klinikal menunjukkan bahawa Super Citrimax mempunyai kesan yang tiga kali lebih besar daripada diet dan senaman sahaja.

Tanpa kesan julap dan diuretik
Produk kuruskan badan 2SLLIM tidak akan menyebabkan sakit perut, ketidakselesaan atau iritasi. Ia sesuai untuk diambil setiap hari pada bila-bila masa.

Produk terbukti secara klinikal dan saintifik
Terdapat penyelidikan dan bukti yang kukuh menunjukkan bahawa bahan aktif yang digunakan dalam 2SLLIM boleh membawa kepada keberkesanan penurunan berat badan tanpa kesan sampingan.

Produk yang sama digunakan oleh syarikat terkenal di dunia
Ramuan Super Citrimax telah digunakan secara meluas sebagai ejen menguruskan badan dalam beberapa jenis minuman kesihatan yang dihasilkan oleh syarikat-syarikat seperti Pepsi Co., Coca-Cola Co., Yakult, Unilever dan sebagainya.

Ramuan berpaten
Semua bahan aktif yang digunakan dalam formulasi 2SLLIM telah dianugerahkan paten Amerika Syarikat sementara menunggu untuk paten lain di seluruh dunia atas formulasi unik dan keberkesanannya.

Sesuai untuk mereka yang mencari gaya hidup yang sihat
Sumber kalsium yang baik terdapat di dalam formulasi 2SLLIM. Ia akan membantu untuk mencegah osteoporosis. Tambahan pula ramuan Super Citrimax terbukti dapat menggalakkan tahap kolesterol yang normal dengan merendahkan jumlah kolesterol dan kolesterol LDL di samping meningkatkan kolesterol HDL.

Popular Posts